arama

Huawei, Mate X 5G Telefonunu Satışa Sundu

  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • Aykut AvşarAykut Avşar
  • 1 Yıldız (No Ratings Yet)
    Loading...

Huawei CEO’su Richard Yu, 24 Şubat 2019 Pazar, Barselona, İspanya’daki Mobile World Congress’te yeni Huawei Mate X katlanabilir 5G akıllı telefonunu sergiledi. 25 ve 28 Şubata kadar sürecek. İşte tüm detaylar aykutavsar.com.tr Kişisel Blog Sitemizde.

BARCELONA, İspanya (AP) – Çin’in Huawei pazarında yeni bir katlanır ekranlı telefon piyasaya sürüldü ve küresel akıllı telefon pazarının baskın oyuncuları Apple ve Samsung’a meydan okurken bükülebilir cihazlar için son trende katıldı.

Huawei, Mate X telefonunu, ABD’nin bir siber güvenlik riski oluşturduğu iddiasıyla mücadele ettiği için dört günlük mobil cihaz vitrini MWC Barcelona’nın arifesinde açıkladı.

Cihaz, gelecek yıllarda çevrimiçi olması beklenen süper hızlı gelecek nesil mobil ağlarda kullanılabilir.

Cihaz üreticileri, çoğu analistin pazarın en azından ilk günlerde sınırlı olduğunu düşünmelerine rağmen, bir inovasyon sıkıntısından kurtulmalarına yardımcı olmak için endüstrinin bir sonraki büyük şeyi olarak ekranları katlamayı düşünüyor.

Mate X, akıllı telefon kullanıcılarının daha büyük ekranlar ve daha uzun pil ömrü için taleplerini karşılamak istediği için Huawei’nin karşılaştığı bir sorunun cevabı, “Tüketici işletme grubunun CEO’su Richard Yu.

“Bu akıllı telefon endüstrisine daha büyük yeniliği nasıl getirebiliriz?” Yu bir parıldayan medya lansmanında söyledi.

Mate X, yıl ortasında satışa çıktığında 2,299 Euro (2,600 $) satacak. Bu, Samsung’un yakın zamanda ortaya çıkardığı Galaxy Fold’un yaklaşık 2,000 dolar fiyatından bile daha fazlası.

Forrester analisti Thomas Husson, “Yeni cihaz ne kadar yenilikçi ve teknolojik olarak gelişmiş olursa olsun, kritik bir tüketici kitlesinin katlanabilir telefonların ve 5G teknolojisinin avantajlarını deneyimlemesi çok daha fazla zaman alacaktır.” Dedi. Huawei, “Samsung ve Apple’dan farklılaşmak ve teknoloji yarışmacısı olmaktan vazgeçmek için kendi marka sesini bulmak zorunda.”

Huawei Technologies, son derece rekabetçi bir akıllı telefon pazarında profilini yükseltmeye çalışıyor. Akıllı telefona sahip hemen hemen herkes Android ve yaygın yazılımın arkasındaki gücü Apple ve Samsung, en iyi cihaz üreticileri ve Google’ı duymuştur.

Batıda pek çok insanın nasıl telaffuz edileceğini bilmediği bir Çin şirketi olan Huawei (“HWA yolu”) pazarın üst kademesine katılmak istiyor.

Yaklaşıyor. IDC verilerine göre, Samsung, geçen yılın tümü için 1 numaralı akıllı telefon satıcısıydı, ardından Apple, ardından Veri Şirketi Huawei’nin üçüncü sırasındaki araştırma firmasına göre üçüncü sırada yer aldı.

Şirket gizlice, yeni pazarlara girerek, teknolojisini yükselterek ve düşük gelirli haneler için uygun fiyatlı seçenekler sunan ve Çin’deki Apple ve Samsung satışlarını susturan lüks modeller sunan bir seri ürün geliştirerek bir endüstri yıldızı oldu. ve Avrupa.

Ancak, Huawei’nin ürünleri ABD’de az ve çok uzaktır. Kıtlık, şirketin Çin casusluğu adına dijital casusluğu kolaylaştırabileceği uzun süren güvenlik endişelerinden kaynaklanmaktadır. Washington, ekipmanlarını yeni 5G şebekelerinin dışında tutmak için Avrupa müttefiklerini lobi yapıyor.

Huawei üzerindeki bulut, ABD savcılarının Kanada’dan iade edilmek istedikleri şirkete ve baş finans sorumlusu Meng Wanzhou’ya geçen ay açılan ABD’deki suçlamaları da içeriyor. Onu dolandırıcılıkla suçluyorlar ve şirketin akıllı telefonları test etmek için kullandığı T-Mobile mobil teknolojisini içeren ticari sırları çaldığını söylüyorlar.

Huawei, hem Samsung hem de Apple’ın, en son modellere en kısa sürede yükseltme yapmak yerine en kısa sürede tükenene kadar cihazlara tutunmalarına neden olan, sektördeki inovasyondaki yetersizlik nedeniyle akıllı telefon satışlarındaki düşüşle mücadele ettiğini gösteriyor. bir zamanlar yaptılar.

Analistler, şirket yüksek fiyatlı akıllı telefonlar ve 200 $ ‘dan 600 $’ a kadar geniş bir yelpazede daha ucuz modeller sattığını ve bunun da çoğu tüketicinin istediği iyi bir kamera ve diğer özellikler sunduğunu belirtti.

Ancak, yalnızca Çin ve diğer Asya pazarlarına odaklanan içerik olsaydı Huawei bugün olduğu yerde olmazdı.

Şirket, birkaç yıl önce, Almanya, Fransa, İngiltere, İspanya ve İtalya gibi Avrupa pazarlarındaki markasını ve ortaklıklarını tanıtmak için milyonlar dökmeye başladığında büyük bir adım attı. Araştırma firması Gartner, şu anda Avrupa’da telefonlarının yaklaşık yüzde 13’ünü sattığını tahmin ediyor.

Gartner analisti Tuong Nguyen, ABD’ye gelince, Huawei’nin hükümeti şirketi siber-kötü adam olarak kullandığı sürece, sadece ilerleme kaydedebileceğini söyledi.

“Marka oluşturma uzun vadeli bir egzersizdir, ancak ABD’de, tüm Çin’i markalaşma biçimleri nedeniyle özellikle zor olacak” dedi.